Cara Dengar Lagu Online Tanpa Bayaran

1:19:00 PTG

Dengar Lagu Online Tanpa Bayaran


Ada sesetengah pengguna smartphone ingin mendengar lagu kegemaran mereka tanpa perlu memuat turun lagu tersebut. Mungkin ingin menjimatkan ruangan memori dalaman mahupun memori luaran. Oleh itu, terdapat pelbagai online music player atau pemain muzik atas talian yang dibangunkan oleh developer untuk pengguna peranti mudah alih. 

Dengar Lagu Online (Android):


Salah satu daripadanya adalah aplikasi yang dibangunkan oleh Tencent Mobility Limited iaitu JOOX Music. Melalui aplikasi ini, anda boleh mendengar lagu secara percuma dan boleh membuat langganan VIP untuk features tambahan lain. Bagi mengetahui lebih lanjut, anda boleh pergi ke laman ini untuk melihat kelebihan aplikasi JOOX ini: Cara Share Lagu Moment Wechat (Android)

Dengar Lagu Online (Desktop):


Buat pengguna desktop pula, anda boleh terus ke laman web JOOX untuk mendengar lagu online tanpa sebarang bayaran. Antara muka laman JOOX yang mesra pengguna dan mudah diakses oleh pengguna yang mungkin baru pertama kali menggunakannya. Pilihan bahasa dan kotak carian turut disediakan. Terbaik.

Cara Dengar Lagu Online Tanpa Bayaran

Info: Sahabat yang mempunyai software IDM Manager yang dimuat-turun di dalam laptop terus dapat memuat turun lagu yang ingin dimainkan.Mudah sahaja. Tap sahaja di atas button download. Menarik bukan?

aplikasi joox
Selesai muat turun, terus dapat dimainkan.

Cara Dengar Lagu Online Tanpa Bayaran

Nak dengar nasyid dan zikir pun taip sahaja. Tak perlu save dah. Guna sahaja online music player ni. Silakan share :)

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Terima kasih memberi komen di laman OMyDroid. Sila kunjungi lagi :) EmoticonEmoticon