Undian Best Content Blog 2016

5:59:00 PTG
Undian Best Content Blog 2016. Akhirnya, undian bagi Malaysia Social Media Week Awards 2016 (MSMW) telah dibuka bermula 2 Februari sehingga 21 Februari 2016. Ramai rakan-rakan blogger yang turut sama menyertai bagi meraih gelaran bagi kategori masing-masing.

Tidak ketinggalan, OMyDroid juga turut sama-sama menyertai contest ini bagi kategori Best Content Blog MSMW2016 dan memang ramai blogger yang bersaing di dalam kategori ini. Terasa amat kecil sekali berada dalam kalangan mereka.

Undian Best Content Blog 2016

Jika sahabat merasakan blog saya layak di dalam kategori ini, dengan rasa rendah diri saya mengucapkan ribuan terima kasih atas undian yang diberikan. Sahabat boleh membuat undian di link di bawah yang akan saya masukkan. Pastikan login menggunakan Facebook bagi membuat undian.

UNDIAN BEST CONTENT BLOG 2016


Tekan butang vote bagi membuat undian. Daripada warna hijau akan bertukar merah jika undian dilakukan. Setiap kategori hanya boleh membuat satu undian sahaja dan diharapkan sahabat menggunakan peluang tersebut dengan sebaiknya.
best blog content
OMyDroid

Pilihlah dengan sebetulnya bagi setiap kategori. Setiap undian diberikan kepada saya, saya dahului dengan jutaan terima kasih.

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Terima kasih memberi komen di laman OMyDroid. Sila kunjungi lagi :) EmoticonEmoticon